Gwarancja w serwisie komputerowym
Laptopy marek takich jak: Acer, Asus, Apple, Dell, HP, Fujitsu-Siemens, Toshiba, Lenovo, IBM, Compaq, Sony Vaio, Samsung, Gericom, Packard Bell, Belinea, Benq naprawiane są przez dobry serwis komputerowy. 10 letnie doświadczenie branżowe to atut firmy, która działa bez pośredników, jest głównym wykonawcą usług. W przypadku laptopów niesłychanie w wielu przypadkach mamy do czynienia z charakterystycznymi usterkami, które dla specjalistów w tej dziedzinie nie stanowią problemu zarówno w diagnozie, jak i samej naprawie. Należeć będą do nich na pewno:
– naprzemienne włączanie się lub niewłączanie sprzętu
– niedziałające usb
– brak dźwięku
– niedziałająca karta wifi
– biała matryca
– pionowe i poziome paski na ekranie
– zupełny brak obrazu
– wydawanie przez sprzęt sygnałów dźwiękowych
– wyłączanie się laptopa
– przegrzewanie się sprzętu
– nieładowanie baterii
– trudności w zainstalowaniu sterowników, systemu
Z powyższymi usterkami firma radzi sobie stosunkowo szybko, jest to gdyż, jak można by powiedzieć dla fachowców chleb powszedni. Wobec tego też zdecydowanie bezpieczniejszą drogą do ponownego łatwego korzystania ze sprzętu jest propozycja usługodawcy niż naprawa na własną rękę. Wybierając dobry serwis komputerowy, klienci dostają dwa rodzaje gwarancji. Jedną z nich jest gwarancja naprawy nawet tej awarii, której nie udało się wyeliminować przez inny serwis, jak również tradycyjną gwarancję na naprawę nawet 12 miesięczną. Jak widać nie bez powodu na stronie internetowej firmy widnieje slogan: Niech gwarancja będzie z Tobą.